Jan-Eric Fransson og Ingrid Beate Thompson

Nyhetsbrevet

Få nyhetsbrevet via e-post.

Nyhetsbrevet sendes ut når Danseskolen har nyheter å informere om. Du kan når som helst enkelt velge å avregistrere deg fra nyhetsbrevet via en link i hver utsendelse.

Angi din e-postadresse her:

PHP nyhetsbrev

Etter at du registrerer deg på nyhetsbrevet vil du motta en e-post med en aktiveringslink. For å motta nyhetsbrevet må du bekrefte registreringen ved å klikke på linken.
  Videregående Swingkurs nå til helgen og Vårens dansekurs!

Dato  08-04-2024

Hei alle dansere!

Nå til helgen 13-14 April er det helgekurs, videregående Swing.
Kurset er tenkt for dere som gått et eller flere grunnkurs fra før, det speler ingen rolle om det en en stund siden, vi skal repetere, men også gå videre med nye spennende turer og mer teknikk. Det er fortsatt ledige plasser.

Vi har lagt ut vårens kursplan på danseskolen.nu og påmeldingen er åpen!
Oppstart på vårens kurs er uke 19, (mandag 6 og onsdag 8 Mai)
Som vanlig er det litt mindre tilbud på våren men tanken er at det skal finnes noe for alle som har lyst å fortsette frem til sommeren eller som ikke vart med fra før å har lyst til å prøve på et lite kortere kurs. Vårkurset er 5 uker.

Bare å ta kontakt dersom du lurer på noe!
info@danseskolen.nu

Hjertelig velkommen til å danse sammen med oss i vår!