Jan-Eric Fransson og Ingrid Beate Thompson

Nyhetsbrevet

Få nyhetsbrevet via e-post.

Nyhetsbrevet sendes ut når Danseskolen har nyheter å informere om. Du kan når som helst enkelt velge å avregistrere deg fra nyhetsbrevet via en link i hver utsendelse.

Angi din e-postadresse her:

PHP nyhetsbrev

Etter at du registrerer deg på nyhetsbrevet vil du motta en e-post med en aktiveringslink. For å motta nyhetsbrevet må du bekrefte registreringen ved å klikke på linken.
  Denne uken starter vi opp vinterens dansekurs!

Dato  28-01-2024

Hei alle dansere!

Denne uken starter vi opp med vinterens dansekurs i Spjelkavik, Sykkylven og på Stranda!

"Non Stop Dancing", "Solo Latino", "Power Ballroom" koreografi eller styrke er dans som trening å en knallstart på det nye året for deg som har lyst å komme i bedre form!

For barn og ungdom har vi Barnedans 2-3 med forelder, 4-5, 5-6år , Ballet 4-6 år, Hip Hop/streetdance grunnkurs og videregående 1-3,  4-7 klasse og Ungdom/Voksen.

For voksne som ønsker å lære Swing er det grunnkurs på torsdager i vinter og har dere vart med på grunnkurs hos oss fra før er det videregående 1 på mandager.

Timeplan og påmelding: www.danseskolen.nu

Vi ønsker alle hjertelig velkomne til å danse sammen med oss i vinter!